I Love Condensada

November 17, 2008 at 11:14 pm 6 comments

Namitan gid ko sang condensada. Ubra ko sang gamay, gina buslutan ko ang babaw sang lata (duha ka buslot sa opposite sides), kag gina diretso inom. Sugar high gid dason. Hyper-hyper. Ugtas si Mama.

Anyway, ang nabudlayan lang ko sa condensada naton, indi siya “kid friendly”. Ang isa ka lata sang Milkmaid, Liberty ukon Alaska sobra kadamo (for “lanlan” “pasay” purposes). Pwede ka pa mapilas kung mag abri sang lata. Tapos, problemahon mo pa kung diin nga sulodlan isaylo ang nabilin (kay tungod sum-od na).

So, sang nakita ko ini sa grocery diri sa Japan, lipay-lipay gid ko. Solve tanan ko nga “condensada problems” sang bata pa ko.

Panawagan sa mga condensed milk manufacturers sa Pilipinas: Damo siguro malipay nga bata kung may amo ni nga condensada nga mabakal sa tiange.

Entry filed under: childhood memories, food. Tags: , , .

Christmas Bazaars Schedule 2008 It’s a (semi) success! – The Brazos 2nd Attempt

6 Comments Add your own

  • 1. coolwaterworks  |  November 18, 2008 at 4:57 am

    Sakto ka gid Edz!
    Wala na problema ang pagpasay… madala dala pa samtang galagaw sa pihak balay…🙂

  • 2. ifoundme  |  November 18, 2008 at 10:05 am

    hahahahaha! namit himuon na pastillas…. bawwww!!! sige lang kay kung magdamo kwarta ko, manufacture ko sina… tapos amhon ko sina… for the mean time, agwanta lang anay mga bata sang lata nga makapilas

  • 3. edzmaya  |  November 18, 2008 at 7:56 pm

    cww: ay huo gali. ‘pasay’ gali ang word. ‘lanlan’ ginusar ko. hehe. cebuano gali ni ya.
    oo di ba? pwede ka na kalagaw lagaw nga may bitbit condensada.🙂

  • 4. edzmaya  |  November 18, 2008 at 7:57 pm

    ifoundme: haha! ay ina pa gid. pastillas kag yema!

  • 5. gladita  |  November 20, 2008 at 11:52 pm

    ang darigold sg una kondensada no? daw ka gulang2 na gid ko ya kay darigold pa ya naabtan ko. hehehe…

    trivia: ngaa duha ka buslot? kay indi magtulo mayo kun isa lang kay indi ka circulate ang hangin. daw naga vacuum sya. charing!

    daw sip-on galing no? lantawon ta bi kun ma pasay ka pa sina.😀

  • 6. edzmaya  |  November 21, 2008 at 12:22 am

    Darigold? Daw waay ko na siya ya natilawan haw?🙂

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Petsa

November 2008
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ang kadamuon sang paglingling

  • 183,254 hits

ClusterMaps

Mga Litrato Halin sa Flickr

The firsts lights

Lago di Braies

Survivor Mode

More Photos

Lakbayan


My Lakbayan grade is C!

How much of the Philippines have you visited? Find out at Lakbayan!

Created by Eugene Villar.

